Sledeća pravila i propisi sadržani u ovom dokumentu važe za sve posetioce i korisnike Emall web shopa-a (b-store.rs)
B-store (b-store.rs) sajt je u vlasništvu firme Emall Shop DOO sa matičnim brojem 21832251 i sedištem u Beogradu. Korišćenjem sajta, vi prihvatate i slažete se da ćete se pridržavati ovih pravila i propisa. Oni mogu da se ažuriraju s vremena na vreme bez prethodnog obaveštenja, zato je potrebno da ih periodično pregledate.
Sadržaj web sajta i autorska prava
Slažete se da nećete umnožavati, distribuirati, prodavati, trgovati, preprodavati ili koristiti u komercijalne svrhe sadržaj sajta.
Slažete se da necete ometati ili narušavati usluga sajta, sigurnosnih sistema na sajtu ili na veb sadržaja.
Administratori B-store (b-store.rs) konstantno rade na održavanju tačnost informacija prikazanih na Web sajtu. Međutim, sajt ne garantuje da su opisi proizvoda ili drugi sadržaji na ovom sajtu 100% tačni, potpuni, pouzdani ili bez grešaka. Napominjemo da su fotografije postavljene u informativne svrhe i da one mogu prikazivati određeni pribori koji se možda ne nalazi u standardnom paketu proizvoda.
Vaš račun
Koristeći sajt u određenim delovima je potrebno da imate korisnički nalog. Ako koristite ovaj sajt, Vi ste odgovorni za održavanje poverljivosti vašeg naloga i lozinke i za ograničavanje pristupa svom računaru i saglasni ste da prihvatite odgovornost za sve aktivnosti koje se dešavaju pod vašim nalogom i lozinkom. Ako sumnjate da je bezbednost vašeg korisničkog naloga povređena, molimo Vas da obavestite administratora sajta što pre. B-store (b-store.rs) nije odgovoran za bilo kakvu štetu koja može nastati od neovlašćenog korišćenja vašeg korisničkog naloga.
Ograničenja odgovornosti
Sajt i kompanija koja radi sajt, neće ni u kom slučaju biti odgovorna po bilo kojoj osnovi, niti za bilo kakvu direktnu, indirektnu, slučajnu, posebnu, posledičnu ili kaznenu štetu prilikom korišćenja ovog sajta ili bilo kojih drugih hiperlinkovanih sajtova, uključujući, bez ograničenja, izgubljenu dobit ili prihode, troškove zamene, prekida poslovanja, gubitak podataka ili štete nastale upotrebom ili oslanjanjem na informacije sa sajta.
Poručivanjem proizvoda, Emall Shop DOO kao vlasnik portala b-store.rs se ni u kom slučaju ne obavezuje da će prihvatiti kreiranu porudžbinu. U svakom trenutku bez predhodne najave porudžbina može biti otkazana.
Dostupnost sajta
B-store (b-store.rs) zadržava pravo da ukine, promeni, obustavi ili prekine, privremeno ili trajno, bilo koji aspekt veb sajta, uključujući i dostupnosti svih funkcija na sajtu, u bilo koje vreme i bez prethodne najave. Slažete se da Emall Shop DOO (b-store.rs) neće biti odgovoran vama ili bilo kojoj trećoj strani za bilo kakvu izmenu, suspenziju ili obustavu sajta (ili bilo koji njen deo).
Ocena kupaca nakon kupovine
Radi boljeg korisničkog iskustva i poboljšanja naših usluga, nakon obavljene kupovine saglasni ste da vas kontaktiramo na ostavljenu e-mail adresu sa upitom da ocenite celokupan proces ili pojedinačno kupljen proizvod.
Komentari, komunikacija i ostali sadržaj koji ostavljaju posetioci
Posetioci mogu komentarisati proizvode i slati email poruke na b-store.rs.
B-store.rs ima pravo da ne objavi komentare koji su zlonamerni, šire mržnju , sadrže nepristojne izjave i na bilo koji način ugrožavaju prava drugih.
Takvi komentari će biti uklonjeni bez ikakvog obaveštenja. Lažno predstavljanje i registracija sa tuđom email adresom nije dozvoljena na b-store.rs. Protiv takvih aktivnosti Emall Shop DOO kao vlasnik sajta b-store.rs može pokrenuti odgovarajući zakonski postupak.
Cene proizvoda
Sve cene proizvoda navedene na sajtu sa uračunatim PDV-om.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs Centralne Evrposke Banke. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
Načini plaćanja
Gotovinsko plaćanje
Robu sa našeg Web portala možete platiti u gotovom prilikom preuzimanja robe na adresi koju ste naveli (pouzećem).
Za gotovinsko plaćanje obezbeđen je popust koji je uračunat u “Cenu sa popustom” koja je prikazana na sajtu u naradžastoj boji.
Virmansko plaćanje
Sve proizvode poručene na Web portalu ili telefonom, možete platiti virmanskom uplatom na naš žiro račun, potrebno je samo da prilikom naručivanja robe naglasite da plaćanje želite da izvršite virmanom i dobićete povratni e-mail sa predračunom i svim potrebnim informacijama. Nakon evidentiranja uplate poručenu robu šaljemo na navedenu adresu.
Važeća cena za virmansko plaćanje je “Cena sa popustom” tj. niža cena u koju je uračunat popust.
Povraćaj sredstava
Povraćaj sredstava vrši se u zavisnosti od načina plaćanja i to:
Plaćenih platnom karticom – u slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, firma Emall Shop DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja.
Plaćenih pouzećem u gotovini kuriru – u slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio u gotovini kuriru prilikom isporuke, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, firma Emall Shop DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko uplate na račun kupcu.
Plaćenih virmanski – u slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio u gotovini kuriru prilikom isporuke, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, firma Emall Shop DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo uplatom na račun kupca.
Saobraznost:
Ukoliko u opisu proizvoda ili njegovim karakteristikama nije drugačije navedeno saobraznost važi 2 godine od datuma kupovine proizvoda.
Reklamacije – zahtev za otklanjanje nesaobraznosti isporučene robe
U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na našu uslugu ili proizvod koji ste poručili kod nas, budite slobodni da nas kontaktirate. Budite sigurni da smo rešeni da ispravimo svaku načinjenu grešku i da rešimo svaku nastalu situaciju.
Reklamciju podnosite popunjavanjem online reklamacionog lista na linku: https://www.b-store.rs/online-reklamacioni-list ili na bilo koji kontakt telefon.
Validni rokovi u slučaju reklamacije:
• 8 dana – rok u kome prodavac mora da odgovori na reklamaciju
• 15 dana – rok za rešavanje reklamacije (izuzetak su nameštaj i tehnička roba, kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana)
• Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.
Obaveze prodavca u slučaju da odbije reklamaciju:
• dužan je da pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču u slučaju odbijanja reklamacije (obrazloženje prodavca u slučaju neprihvatanja reklamacije)
• dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
• Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje.
Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zastita-potrosaca.php
Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu.
Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora. Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:
• u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
• za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
• na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
• na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
• u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.
Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.
Jednostrani raskid – Odustajanje od kupovine
Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora o kupovini proizvoda bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe. Kupac gubi pravo na jednostrani raskid samo uz njegovu izričitu saglasnost pre isteka vremena u kome je dozvoljen jednostrani raskid ugovora.
Obrazac jednostranog raskida ugovora možete preuzeti ovde i ukoliko ne stigne sa proizvodom smatraće se da vam je isporučen tj dostupan za preuzimanje. Izjava o jednostranom raskidu ugovora na daljinu koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija se može poslati elektronskom poštom ([email protected] ).
Prilikom povraćaja robe obavezno je vratiti je u ispravnom i prvobitnom stanju i originalno neoštećenom pakavanju. U suprotnom se ne obavezujemo za primanje paketa. U slučaju da nemate originalnu kutiju proizvoda za povrat novca umanjuje se iznos od 50% od prodajne cene koja je naplaćena.
Oštećenje prilikom isporuke
Obavezno proveriti sastav paketa nakon prijema robe od strane kurirske službe!
Ako ste dobili paket i po otvaranju zaključili da je proizvod vidljivo oštećen, Molimo Vas da odmah, a najkasnije 24 h od trenutka prijema kontaktirate Call centar ili prosledite elektronsku poruku na mail [email protected] obavestite nas da je paket oštećen. Poslaćemo kurira da uraditi zapisnik o oštećenju i preuzeti oštećeni paket. Po prijemu paketa Emall DOO će Vam poslati drugi proizvod.
Otklanjanje nesaobraznosti posle isteka zakonskog roka:
Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis. U tom slučaju samo on snosi troškove slanja i primanja robe i troškove popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.
E-mall DOO će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o dostupnim servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.
• Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.
Ukoliko imate pitanja o našim Uslovima korišćenja, molimo vas da nas kontaktirate koristeći Kontakt formular na www.b-store.rs/kontakt